Tuesday, March 31, 2009

Pangkor Trip!

korek blog lame terjumpa ini. For the memories. Gamba add sendiri. Aku malas dengan tenet yang kura-kura.

a trip to pangkor
at last.lepas 3 thn lebey aku jd penghuni utp,sampai gak aku kat pangkor.hahaha.and tah camne soklan ni leh kua –> "ade jambatan x dr sini ke pangkor?" kate aku kat atas feri.*down*lawak di pagi bute.sampai pulau,terus hijack kete sebijik.round2 pulau lam 2-3 kali gak.usha situ.snap2 gamba.stalk org.selisih ngan van2 pink+kuning yg ganas.isk.jalan da la kecik.dorg lak g bawak laju2..cuak seyh~then da penat round2 kitorang tba2 decide nk g snorkelling~huhu xpenah snorkel.try aa sepam.nek speedboat merayau2 kat laut dulu.sampai kat satu tempat ni,abg speed boat tu ckp nama die monkey bay.izul kna tipu.abang tu cakap makhluk2 yg berkeliaran kat situ adalah pelanduk.isk.izul,inesennye kamu.tu anjing la~hahaha.nek speedboat yg agak gerun.laju gile..melambung2 langgar waves.tgk batu2 sume.ade seketol batu cam ikan paus.siap ade air yg tersembur kt atas badan die.hahaha cam nais.turun kat coral bay.snorkel kt situ.kasi makan roti kat ikan.pastu kna geget.menjerit lam air.ade bunyik ke?siot ikan.aku kasik ko makan neh.jgn aaa geget aku.and then ade sekali aku ngn ben duk kat tgh sket and lepaskn roti lam air.pastu ade ikan besar kaler pelangi.cantik gile…wawawawawa sonok2~snorkell la kami di tgh2 hari bute sampai bosan..hohoho and aku baru tau izul tareti swim..bagus r tu..emie ngn izul dua2 takot air..hahaha…pastu g mandi sepam agi kat laut.agak nice r pantai tu..dalam and tenang..tp cam xpuas sbb mandi kejap je..aku mn leh mandi laut kejap2.isk.hasilnye:saye yg itam~isk..sunburned lagi..bile nk putih kalo cam gini asek hangus je…yeay~da tajumpe dah van2 pink yg irritating tuh.kalo la pangkor tu ade maskot,aku rasa van kaler pink tu yg akan jd maskot pulau..hahaha.sampai lumut,round2 agi.buang2 masa.makan abc.haha yg ni pom tak tahan.pegi kat area food court aa lebey kurg.ade la lam 6 kedai kt ctu.sume jual abc.nmpk je kitorg sume panggey mkn abc.*blur* kejap.last2 sorg amik satu kedai.biar adil.tp ade gak satu kedai tertinggal.naseb r~kitorg berime je macik~then on the way back to utp,sume pengsan except apam ngn ben.^^

No comments:

Post a Comment